تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي جلفا گفت: با مشارکت مردم و با هوشياري ماموران پليس، حدود 4 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد.

کشف 5کيلوگرم تریاک از خانه مادرزن توزیع کننده موادمخدر در جلفا

 

به گزارش قدس آنلاین از جلفا، کاظم دهقاني ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پي گزارش هاي مردمي مبني بر اينکه يک نفر مجرم سابقه دار اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در منزل مادر زن خود مي نمايد بلافاصله مراتب در دستور پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران سبزپوش و سبزانديش پليس پس از دريافت و بررسي صحت و سقم خبر، با استفاده از منابع  متهم فوق را شناسايي و تحت نظر نامحسوس چشمان تيز بين خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي جلفا افزود: توزيع کننده مواد خانمانسوز پس از تهيه مواد مخدرکه قصد سود جويي را داشت، پليس را در مقابل ديدگان خود ديد و نتوانست کاري را از پيش ببرد و بالاجبار تسليم سبز پوشان سبزانديش شده و از وي حدود 4 کيلو و پانصدگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد.

سرهنگ دهقاني در پايان گفت: در صورت عدم همکاري بموقع امت حزب اله و شهيد پرور توزيع اين مقدار مواد خانمانسوز مي توانست جوانان زيادي را در منجلاب بدبختي گرفتار نمايد لذا مردم مسئوليت‌پذير مي‌توانند در جهت مقابله با سوداگران مرگ هرگونه اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 در اختيار پليس قرار دهند تا قدمي در ايفاي سهم خود در قبال امنيت برداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.